ReklâmÇevrimiçi tanıtım

CPM - bu nedir? Nasıl reklam CPM kullanılır?

ağdaki bir medya ve içeriksel reklam kampanyası düzenleyerek herhangi bir reklamveren, tahmini bütçe belirler. Müşteri reklam kampanyası görmek önemlidir nasıl harcandığını olsun, bunun uygulanması için tahsis edilen fonlar ve amaçlandığı gibi kullanıldıkları ile etkinliği. verimliliği hesaplama CPM endeksi bunlardan biri olduğunu gösteren çeşitli faktörlere dayalı medya planlamasında ürün reklamı. Aşağıda öğrenmek - Ne nasıl kullanılacağını bu rakamdır.

CPM - neden gerekli

Geçen yüzyıldan beri bilinmektedir, CPM reklamcılık nedir. medyada yer alan tüm reklam kampanyalarında kullanılan modül. Yayıncılık, televizyon ve radyo istasyonları hala reklam maliyetini hesaplamak için bu rakam kullanın. tek hedef değil görüntülü reklam fiyatına geliyor ve olası alıcıların binlerce zaman CPM durumda kullanılır. Aynı zamanda, ve tedavüle bu terimi konulmuştur. reklam platformlarının sahipleri sadece CPM oranı belirlendi yüzden, reklam, dikkate alarak bu değer verimli oldu, onların dolaşımı ve tematik odaklı faaliyet olabilir.

tanımlanması CPM

CPM basit tanımı - maliyeti binde olduğunu. Roma rakamı Böylece 1000'i yani CPM ne olduğu sorusu, bu bin reklam gösterimi başına fiyat olduğunu söyleyebiliriz - modül İngilizce kelimeler Maliyet bin gösterim başına M, adından gelir. gazete ve dergilerin sayfalarında reklam orada daha fazla zaman, daha sık televizyon kanalında radyoda çalınmasını veya okunur - Bu faktörün büyük oranını.

CPM reklam çevrimiçi kampanyalar hesaplanıyor

İnternette, rol reklamın genellikle pankartlar oynamak - kullanıcılarla kadar popüler ve bu can sıkıcı pop-up, reklam platformlarının sahibine para getirmek. daha popüler sitesi, bu web sayfasına bakarak daha fazla kişi, bu sitede daha pahalı reklam müşteriyi mal olacak.

Reklamverenler afiş gören kullanıcıların mümkün olan en büyük sayıda ilgilenen. Bu nedenle aşağıdaki gibi CPM ne olduğu matematiksel olarak gösterilebilir:

CPM = (reklam siparişin toplam fiyatı) / (gün afiş başına görüntüleme planlanan sayısı) x 1000.

Şimdi berrak, BGBM'dir - ne olduğunu. reklamcılıkta en önemli göstergelerden biridir. Bir reklamveren bilgilerin ağda bin kullanıcıları gösterilmiştir sağlamak için sitenin sahibini ödemeniz gerekiyor ne kadar para hesaplayabilirsiniz.

Görsel olarak, bu hesaplama, basit bir örnek ile izah edilebilir. Bir yerleştirme maliyeti sitesinde afiş bir portalın haftada 400 $, bu web sitesinin istatistikleri haftada 10 bin yaklaşık sitede tarama gösteriyor ki, örneğin, olduğunu. Kullanıcılar. Bu durumda, basit bir hesaplama değeri verir:

bin gösterim reklam bilgilere başına CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4.

Reklamverenler tematik web sitesinde banner gösteren basit bir uygulama çoğunlukla bilgilendirici olduğunu anlamalıdır. sayfasını ziyaret eden tüm on bin kişi, banner tıklamayı unutmayın hiçbir garantisi yoktur. Ziyaretçi ya da olmamak bağlamak istediğiniz verip - bu afiş çekiciliği ve üzerinde yayınlandığı bilgilere bağlıdır. Her bir site CPM seçeneği hesaplamak için tüm veri sağlamak için gereklidir. Bu site sahibine karlı, anlayabilirsin. Ama reklam, son kullanıcı için kalite ve ilginç müşterinin görev dahildir.

Destek modülü TO, hesaplama yöntemleri

TO endeksi - Başka göstergeyi dikkate maliyetlerini azaltmak için. adı da İngilizce dil geliyor ve tamamen bir tıklama oranına gibi ses edilir - TO oran. TO birçok kişi afiş tıkladım ve bir sayfa reklam müşteriye nasıl gideceğini gösterir. Bu modül daha uygun ve gerekli bir görünüm reklam, çünkü büyük olasılık, seçilen sitenin doğruluğu bağlı olduğu afiş hakkında bilgi ve tıklama ile ilgilenen ziyaretçi. aşağıdaki gibi bu gösterge hesaplanır:

TO = (afiş tıklayan kullanıcı sayısı) / (Banner günde görüşlerin planlanan sayısı) x% 100.

Örneğin, reklam gördüm 20 bin kişilik bile, bir bağlantıyı daha sonra TO alt limitin üstüne 000 * 100 =% 4, 800/20 800 kullanıcıları, izlemiştir.

Ampirik olarak kanıtlanmış% 3-5 minimum CTR söyledi. az ise, potansiyel müşteri başına maliyet beklenen kar aşacaktır ve reklam etkisiz olarak kabul edilecektir.

endekslerin kullanılması

Dar bir hedef kitle seçerken CPM kullanılabilir. Örneğin, afiş sitesi platformu sipariş verirken yaş, cinsiyet, ikamet yeri, tüm kayıtlı ziyaretçilerin ilgi alanları hakkında reklamverenler bilgi sağlar. Böylece istenilen afiş sadece promosyon ürün hesaplandı hangi bu kullanıcılar, görünmektedir. Aynı zamanda kampanyanın bütçesi daha ekonomik ve daha verimli tüketir.

Ayrıca hesaba daimi üyelerinin aktivitesini almalıdır. daha sık aynı ziyaretçi, daha fazla para reklamcılar tahsil edilir aynı reklam ürünü görür, ancak bu müşteriye müşteri artık olur. müşteriye istenen sonuçları getirmek için bu reklam platformu tarafından sağlanan bilgilerin bir derin analiz ile birlikte Dolayısıyla okur hesaplama endeksleri CPM ve TO.

kampanyanın başında dikkate alınması gereken bir diğer nokta. Ödeme maruz veya CPM veya TO bakımından edilebilir. Başka bir deyişle, müşteri reklam modülo CPM afiş özünü anlamak gerekir - bu bir tıklama için ödeme değil, sadece bir ürün gösteri reklam için

Özetlersek

CPM ne sorulduğunda, bu seçenek belirli bir reklamın etkinliğinin analizinde en önemlilerinden biri olduğunu söyleyebiliriz ve reklam bütçesi hesaplanırken de dikkate almalıdır. hesap ve iddia edilen kişileri reklam bilgileri ile potansiyel müşteri ve benzer tematik odaklı birden fazla sitede afiş yerleştirme maliyeti miktarı alınır. Bu parametreleri göz önüne alındığında, belirli bir reklam platformunun verimliliğini hesaplamak ve başarılı bir şekilde reklam bütçesini usta mümkündür.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 unansea.com. Theme powered by WordPress.